Waarmee kunnen we u helpen?
Je kan op verschillende manieren bereiken. Misschien het snelst -en voor u het prettigste- is via de whatsapp servicelijn, zie de uitleg hiernaast. Of vul het contactformulier in.

WhatsApp servicelijn / Klantenservice
Contact met Bokhorst Verzekeringen via WhatsApp
Heeft u een vraag of wilt u eenvoudig een foto of document naar ons verzenden?
Dan kunt u dat doen via WhatsApp:
Hoe werkt het?
- Voeg ons toe aan uw adresboek onder de naam: Bokhorst Verzekeringen
- Voeg ons 06 nummer toe: 06 – 46 54 19 33 ( nummer is alleen in gebruik voor de WhatsApp berichtendienst )
- Open Whatsapp en zoek het nummer via contacten op.
- U kunt nu gelijk beginnen met Whatsappen!
Onze WhatsApp lijn is altijd beschikbaar. Reageren doen wij tijdens kantoortijden van 9:00 t/m 18:00 uur.
Stel uw vraag
Bericht aan 2ekans verzekeringen / Bokhorst Verzekeringen
Openingstijden
- Maandag t/m vrijdag van: 09:00 – 17:30 uur.
- Zaterdag en Zondag: Gesloten.
- Website: 24 uur per dag beschikbaar / aanvragen nemen wij de eerstvolgende werkdag in behandeling.
Voor schadegevallen waarbij direct handelen noodzakelijk is, kunt u 24 uur per dag contact met ons opnemen via het noodnummer: +31 20 436 0 436 of direct met de maatschappij.
- Het melden van schade kan direct online: Schade melden.
Kijk voor alle dienstverlening rondom lopende verzekeringen op: www.bokhorstverzekeringen.nl
