
Meest gestelde vragen over De Vereende en de (on)mogelijkheden
is er een andere optie dan De Vereende als je elders bent geweigerd?
De Vereende is vaak het sluitstuk als geen andere maatschappij de verzekering meer wenst te accepteren. De Vereende is echter niet de enige die bereid is om je te accepteren als je een keer te laat hebt betaald of door een schade met de auto negatief staat in het aantal jaar schadevrij.
Wij vinden dat er vaak ten onrechte heel snel door de maatschappijen en tussenpersonen wordt doorverwezen naar de Vereende. In heel veel gevallen kunnen wij namelijk door een uitgebreide inventarisatie te maken van het verleden en te luisteren naar je verhaal over hoe het allemaal is verlopen. Een goede inschatting maken welke mogelijkheden er nog wel zijn. Dat is zeker niet altijd de Vereende. Lees maar eens de praktijk verhalen van bijvoorbeeld Manon of Iris op de website: www.2ekansverzekeringen.nl
Natuurlijk zijn er ook gevallen waarin er geen andere oplossing is, denk dan aan een recente fraude of een ernstige verkeersovertreding. Dat zijn gevallen waarbij het goed is dat De Vereende een oplossing kan aanbieden.
Het antwoord op de vraag is: Ja, er zijn naast De Vereende andere maatschappijen die bereid zijn om risico’s te accepteren maar dit is altijd maatwerk en lukt ook niet altijd.
Meer vragen? Neem contact met ons op of ga naar het aanvraagformulier en vertel je verhaal.
Vragen over onze dienstverlening
Kan ik ook direct een aanvraag doen bij De Vereende
De Vereende werkt altijd via een bemiddelaar en nooit direct. Wij zijn als tussenpersoon aangesloten bij De Vereende en kunnen beschikken over alle producten en mogelijkheden.
Meer vragen? Neem contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik van jullie diensten gebruik maak?
Indien je een nieuwe of lopende verzekering over- of afsluit bij Bokhorst Verzekeringen, dan brengen wij je naast de gebruikelijke provisie (zoals die is ingebouwd in de premie) geen extra kosten in rekening in de vorm van een service abonnement of andere abonnementsvorm.
Bij alle berekeningen en/of de offerte die je van ons krijgt zijn de kosten reeds in de premie verwerkt. Als wij andere werkzaamheden voor je uitvoeren waarvoor apart kosten in rekening worden gebracht, dan informeren wij je daarover altijd vooraf en deze afspraak leggen we vast in een dienstverleningsopdracht.
Om inzicht te geven in de kosten per verzekering; voor het advies, service, bemiddeling en de schade afhandeling. Hierbij per productgroep een opgaven in % van de premie.
Particulier Schadeverzekeringen
- Motorvoertuigverzekering(en) 20 %
- Woonhuis / Inboedel 10 %
- Aansprakelijkheid / Rechtsbijstand en Ongevallen 10 t/m 20 %
- Caravan / Kampeerauto / Fiets en Pleziervaartuig 10 t/m 20 %
-
Reis en Annulering 20 t/m 35 %